sobota, 6 kwietnia 2013

Wyniki ankiet cz. 2

Jak spędzasz czas wolny?

Oddano 19 głosów (można było wybrać kilka opcji).

57% zwiedza wyspę lub na plaży

47% spotyka się ze znajomymi

31% ogląda telewizję

26% jeździ na stronę turecką

21% na zakupach

15% siedzi na balkonie lub dachu

10% odwiedza restauracje

Nikt nie zadeklarował, że w czasie wolnym jeździ rowerem, biega, chodzi na siłownię lub pływa na łodziach.

Czy korzystasz z roweru na Cyprze?

Oddano 15 głosów.

73% nie jeździ rowerem

20% korzysta z roweru

6% deklaruje, że z powodu kryzysu zakupi rower.

Wygląda na to, że rower traktowany jest jako przymusowy środek transportu.

2 komentarze:

  1. Bo tu nie ma gdzie jeździć na rowerze...można zginąć tacy kierowcy, po tureckiej stronie to tylko chyba po starówkach da się przejechać rowerem, ale generalnie nie ma gdzie, zero ścieżek rowerowych, ewentualnie po plaży, ale do tego trzeba siły, dobry rower z grubymi oponami...Każdy ma auto to i rower nie potrzebny...nie ma czemu się dziwić, ze takie odpowiedzi. Ja miałam kupić rower, ale serio mogłabym tylko po osiedlu jeździć to co to za jazda w kółko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkałam w Nicosii to tam było gdzie jeździć i jak słońce nie prażyło to i ochota była :)) Chociaż znajomy został potrącony przez samochód...
      Mam niedosyt, bo nie przetestowałam szlaków rowerowych w Troodos, a można dostać nawet specjalne mapki dla rowerzystów.

      Usuń